فرودگاه بین المللی آبادان

فرودگاه بین المللی آبادان

 فرودگاه آبادان، فرودگاه برتر در امر آموزش

تاریخ انتشار: 21/02/1392

 
در چهل و چهارمین همایش مدیران شرکت فرودگاه‌های کشور، فرودگاه آبادان به عنوان فرودگاه برتر در آموزش معرفی شد.
 
به‌گزارش روابط‌عمومی فرودگاه آبادان، این انتخاب در پی بررسی‌های مدیران آموزش شرکت فرودگاه‌های کشور انجام شد.
بر این اساس نیازسنجی و برگزاری دوره‌های پیش‌بینی شده و کسب 127 ساعت برای هر نفر کارمند، آموزش فرودگاه آبادان را در رتبه اول در بین فرودگاه‌های کشور قرار داد.
محمد‌رضا رضایی مدیر فرودگاه آبادان ضمن ابراز خرسندی از کسب این عنوان بر جایگاه آموزش نیروی انسانی تاکید کرد و گفت: موفقیت سازمان‌ها در پویایی و حرکت در جهت به‌روز بودن است و این مهم جز با آموزش محقق نمی‌شود.
در پی این موفقیت، محمود رسولی‌نژاد رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور با اهداء لوح تقدیر از مدیر فرودگاه آبادان قدردانی کرد.
در بخشی از این پیام آمده است:
با عنایت به تلاش ارزنده و شایسته جنابعالی و همکاران محترم آن فرودگاه در برنامه‌ریزی و نیازسنجی دوره‌های آموزشی و اهتمام والا در برگزاری مطلوب دوره‌های آموزشی پیش‌بینی شده مصوب سال 1391 و نیز کسب رتبه برتر در میانگین نفرساعت آموزشی فرودگاه‌ها، بدین‌وسیله از تمهیدات جنابعالی و مشارکت مجدانه کارکنان آن مجموعه تقدیر و تشکر نموده، توفیق روزافزون شما و همکاران محترمتان را از درگاه ایزد متعال مسئلت می‌نمایم. 



:
:
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

پیشگفتار

فرودگاه آبادان در زمره اولین فرودگاههای کشور است که در سال 1320 توسط شرکت ملی نفت ایران احداث شده است. این فرودگاه در ضلع شرقی جزیره آبادان در موقعیت جغرافیایی 48 درجه و 13 دقیقه و 42 ثانیه طول شرقی و 30 درجه و 22 دقیقه و 16 ثانیه عرض شمالی در زمینی به مساحت 372/66 هکتار واقع گردیده است که از شرق و جنوب به شهر آبادان به فاصله 10 کیلومتر تا مرکز شهر، از شمال به خرمشهر و از غرب به رودخانه اروند و مرز کشور عراق منتهی می شود. کمترین فاصله فنس این فرودگاه تا مرز عراق 1800 متر در جنوب فرودگاه موقعیت باند 32R واقع گردیده است.
امکانات وب
Google

در اين سایت
در كل اينترنت